Fandom

Durarara Wiki

Celty Sturluson

57stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Informacje
Celty Sturluson
Celty Sturluson (anime).jpg
Pseudonim Dullahan, Bezgłowy Jeździec, Czarny Jeździec
Czat: Setton
Dollars:Seruru (せるる)
Wysokość 174 cm
Praca dostawca
Rodzina Shinra Kishitani (narzeczony)
Shingen Kishitani (teść)
Emilia Kishitani (teściowa)
Status Członkini Dollars
Głos Miyuki Sawashiro (japoński)
Kari Wahlgren (angielski)

Celty Sturluson (セルティ・ストゥルルソン Seruti Sutururuson) znana też jako Czarny Jeździec lub Bezgłowy Jeździec – wróżka zwana Dullahan. Pochodzi z Irlandii. Przybyła do Japonii w poszukiwaniu swojej głowy, która została jej skradziona. Jej motocykl to tak naprawdę duch Cóiste Bodhar o imieniu Shooter.

Siła Celty jest większa od siły przeciętnego człowieka, lecz nie jest tak duża, jak siła Shizuo Heiwajima lub Simona Brezhneva. Posiada także umiejętność tworzenia cieniopodobnej i wytrzymałej substancji, z której może formować różne przedmioty, np. rękawiczki lub karetę.

Celty mieszka z Shinrą Kishitani i pracuje jako dostawca. Gdy wychodzi z domu zakłada kask. Rozmawia pisząc na palmtopie.

WyglądEdytuj

Skóra Celty jest bardzo blada. Jej głowa ma brązowe włosy i niebieskie oczy.

Dawniej, podczas podróżowania po Irlandzkich prowincjach, Celty miała na sobie rycerską zbroję i nosiła ze sobą swoją głowę.

Gdy wyemigrowała do Japonii, zmieniła swój ubiór, by dopasować się do otoczenia. Przez większość serii Celty ma na sobie czarny kombinezon motocyklisty, czarne rękawiczki i buty. Wszystkie jej ubrania są zrobione z wytwarzanej przez nią cieniopodobnej substancji. Nosi także żółto-niebieski kask z kocimi uszami. Jej budowa nie wskazuje na to, że jest ponadprzeciętnie silna.

OsobowośćEdytuj

Charakter Celty jest jednym z najbardziej normalnych w całej serii. Choć najpierw nie okazywała zbyt wielu uczuć, jej charakter rozwinął się, gdy spędzała czas wśród ludzi. Zwykle jest pewna siebie i optymistyczna, choć posiada pewne lęki. Jednym z nich jest to, jak ludzie mogą zareagować na to, kim jest. Na początku serii Celty unika większości ludzi, gdyż zwykle negatywnie reagują na jej brak głowy. Potem spotyka ludzi akceptujących rzeczy paranormalne (takich jak Shizuo lub Anri, a nawet lubujących się w nich (na przykład Mikado lub Izaya).

Do jej zainteresowań należy pisanie na czacie, oglądanie telewizji i filmów oraz granie w gry. Boi się kosmitów i drogówki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki