FANDOM

Durarara!! (jap. デュラララ!!) - light novel autorstwa Ryōgo Narita zawierająca ilustracje wykonane przez Suzuhito Yasudę. Wydawana od roku 2004. Od 2009 na podstawie powieści powstaje manga rysowana przez Akiyo Satorigi. W 2010 roku wydano anime o tym samym tytule. W styczniu 2015 roku powstał drugi sezon DRRR!!.

FabułaEdytuj

Akcja toczy się w dzielnicy Tokio - Ikebukuro. Kolorowe gangi toczą tam między sobą "wojny". Ich członkowie obawiają się miejskiej legendy - Dullahana. Jest to Bezgłowy Jeździec, który przybył do Japonii z Irlandii w poszukiwaniu swojej straconej głowy. Porusza się po mieście na czarnym motocyklu bez włączonych świateł oraz silnika, czasem wydającym odgłosy dziekiego rumaka.

Mikado Ryūgamine jest na pozór zwyczajnym chłopcem, który przeprowadził się do Tokio, by kontynuować naukę. Spotyka tam swojego przyjaciela z dzieciństwa, Masaomiego Kidę, który oprowadza go po Ikebukuro. Ostrzega go też przed ludźmi, którym nie powinien wchodzić w drogę. Początkowo wystraszony Mikado martwił się, czy zdoła się zaaklimatyzować do nowego otoczenia, lecz zmienia zdanie po zobaczeniu Czarnego Jeźdźca na własne oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki