FANDOM

Informacje
Ran Izumii
Durarara - Ran Izumii.jpg
Kanji 泉井蘭
Pseudonim brak
Wiek nieaznany
Urodziny nieznane
Wysokość nieznana
Waga nieznana
Grupa krwi nieznana
Hobby nieznane
Praca nieznana
Rodzina Aoba Kuronuma(młodszy brat)
Status niebieskie kwadraty (były szef)
Smocze Zombie
Głos brak

Ran Izumii (泉井蘭) jest bohaterem Durarara !!. Był przywódcą niebieskich kwadratów , aż został wtrącony do więzienia za porwanie Saki i łamiąc jej nogi. Jest też starszym bratem Aoba Kuronuma .

PrzeszłośćEdytuj

W przeszłości był zawsze zazdrosny o młodszego brata ze względu na fakt, że Aoba zawsze otrzymałem więcej uwagi od swoich rodziców niż on. Ran nie często odebrać mu do odbytu i szybko wpadł w złe towarzystwo w szkole, i nawet zaczął palić. Po Ran poszedł trochę za daleko z czepiam Aoba, jego brat ustawić swój pokój na ogień, który jego rodzice obwiniać palenia Ran. Kilka lat później, po ich rodzice rozwiedli się i Aoba zamieszkała z matką, Aoba wezwał Ran ponownie prosić o przysługę. Aoba powiedział Ran o gangu uczynił, niebieskie kwadraty, które szybko się zbyt duże, aby kontrolować, ponieważ nie byli dorośli, którzy rozpoczęli łączenia się. Ran wiedział Aoba próbował użyć go jako głowę figury, ale zgodziła się przejąć lidera, ponieważ myślał, że będzie w stanie przewyższyć Aoba jakoś. Niedługo potem, Izumii wdał się w bójkę z innym gangiem zwanym żółtym Szaliki i zaczął tracić, gdy Masaomi Kida zacząłem chodzić do Izaya Orihara o pomoc. Ran i jego gang w końcu zdecydował się porwać Saki Mikajima, dziewczynę Masaomi jest, by zwabić go w pułapkę, ale pokrzyżowała Kadota i jego gang, który zdradził Ran i zapisanego Saki. Ran i większość niebieskie kwadraty zostały aresztowane po tym zdarzeniu.

Kilka lat później, Ran jest ostatecznie zwolniony z więzienia i dostaje zaproszenie na spotkanie Izaya Orihara w jego biurze. Izumii akceptuje i spełnia Izaya wraz z kilkoma innymi którego nie uznają. Izumii oświadcza, że ​​jest tam, aby zemścić się na wszystkich ludzi, odpowiedzialnych za wprowadzenie go w więzieniu. Ludzie czele listy są: Aoba, Masaomi, Kadota i jego grupy, wraz z samym Izaya. Jednak Ran stwierdza, że ​​jest gotów do współpracy z Izaya, jeśli będzie się go do innych ludzi na jego liście.

Historia Edytuj

Żółty Turban Arc Edytuj

2 lata temu, kiedy Masaomi nadal liderem Żółte Szaliki latach jego gimnazjum, Ran Izumii był przywódcą niebieskie kwadraty. Gdy jego gang zaczął atakować żadnych Żółty Szalik na oczach członków, Kida poszedł Izaya o pomoc, a on był w stanie odwrócić sytuację na Izumii i niebieskie kwadraty, gdy dowiedział się, gdzie kafejek były. To było do jednej nocy, Ran, Horada i inni członkowie Blue Square porwał dziewczynę Masaomi za, Saki, umieścić ją w furgonetce, i pojechaliśmy do ich kryjówki. Izumii wówczas nazywano Masaomi i powiedział mu, że porwany Saki. Potem złamał nogi, które pozwoliły jej krzyk bólu z Masaomi rozprawie. Zagroził, że jeśli nie dostać się do miejsca, w którym Kida i Żółty Szalik zaatakowany niebieskie kwadraty, on do zrozumienia, że ​​ma zamiar zabić Saki.

Gdy Kyohei, gdy był jeszcze częścią niebieskie kwadraty, dowiedział się o tym po powiedziano tego przez człowieka, że ​​się zdenerwowałem, znokautował go i postanowił zdradzić niebieskie kwadraty i ją uratować. Sprowadził też wraz Saburo, Erika i Walker z nim do ratowania Saki. Walker poszedł w samochodzie, gdzie zostały utrzymując ją jako zakładniczkę, ustawić van i złapać porywaczy w ogniu, i dostał Saki stamtąd. Kadota i inni następnie uciekł i zabrał dziewczynę do szpitala, z Izumii przeklinając go za zdradę. Jakiś czas później, Izumii został aresztowany za porwanie i raniąc ją Saki i niebieskie kwadraty rozpuszcza.

Smok Zombie Arc Edytuj

Bierze udział w ratowaniu Izaya po tym zostaje porwany przez Amfisbaena i boską Slave. On telefony po przywódcy grupy, "Dżdżownica" i Shijima, i twierdzi, że jest prawdziwym Izaya i że osoba zdobyli był fałszywy. Earthworm rozwiązuje i demaskuje osoby mają one na krześle, aby odsłonić ... Izaya. Izumii, wraz z Mikage Sharaku i kilku członków gangu, Dragon Zombie, biust przez drzwi i obezwładniania podwładnych Earthworm na i Shijima jest. Earthworm ataki z dwóch rozbitych butelek, ale łatwo pokonuje ją Ran; Ran następnie przechodzi do próbować ją zgwałcić, ale zostaje zatrzymany przez Mikage, który jest przeciwko łamaniu kobiet. Ran zatrzymuje się, ale mówi, że zawdzięcza mu Mikage przychylność i liści, widząc, że nie był już potrzebny.

Kadota w Coma Arc Edytuj

Ran końcu zaczyna swój plan zemsty, i kopie go atakując Kyohei kiedy został oddzielony od swojego gangu. Atak był tak poważny, że stawia Kyohei w śpiączkę i umieszcza go w stanie krytycznym w szpitalu. Prowadził także konfrontuje Aoba w pewnym momencie w powieści, ale oszczędza go z jakiegoś powodu (prawdopodobnie dlatego, że ma coś innego zaplanowane na nim później) działania .Ran powołują gniew Kyohei przyjaciół, zwłaszcza Walker , którzy rozpoczęli polowanie na niego przez miasta. Ran udaje się oszukać Walker i Masaomi pod walczą ze sobą, a po kilku minutach oglądania im iść na to, że wchodzi walka się i skupia się głównie na Walkera. Dwa zaangażować się w zaciętej walce, która ostatecznie kończy się w Ran poparzenia nawet bardziej niż już było i coraz zmuszony do odwrotu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki